Obwieszczenie Wójta Gminy Grajewo z dnia 30 października 2024r.
Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 7 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 278 z późn. zm.)
Wójt Gminy Grajewo ogłasza konsultacje społeczne, których przedmiotem będzie projekt uchwały Rady Gminy Grajewo w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji. Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
W konsultacjach społecznych mogą wziąć udział wszyscy interesariusze rewitalizacji wymienieni w Art. 2 Ustawy o rewitalizacji, m.in.:
- mieszkańcy,
- właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami znajdującymi się na terenie gminy, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, społeczne inicjatywy mieszkaniowe, towarzystwa budownictwa społecznego oraz członkowie kooperatywy mieszkaniowej współdziałający w celu realizacji na obszarze rewitalizacji inwestycji mieszkaniowej
- podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność gospodarczą,
- podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacje pozarządowe i grupy nieformalne,
- jednostki samorządu terytorialnego oraz ich jednostki organizacyjne, oraz organy doradcze i konsultacyjne gminy;
- organy administracji publicznej;
- inne podmioty, realizujące na obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa.
Konsultacje prowadzone będą w okresie od 04.11.2024 do 09.12.2024 roku w następujących formach:
1) zbierania uwag w postaci papierowej lub elektronicznej z wykorzystaniem formularza dostępnego w Urzędzie Gminy Grajewo, na stronie internetowej gminy www.samorzad.gov.pl/web/gmina-grajewo.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip-uggrajewo.wrotapodlaskia.ploraz pod linkiem https://ankieta.deltapartner.org.pl/grajewo_kr_formularz_
2) zbieranie uwag i opinii w formie ankiety elektronicznej uzupełnianej online, dostępnej na stronie internetowej www.samorzad.gov.pl/web/gmina-grajewo.pl i w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip-uggrajewo.wrotapodlaskia.pl link do ankiety: https://ankieta.deltapartner.org.pl/grajewo_kr_ankieta
3) otwartego spotkania konsultacyjnego, podczas którego zbierane będą uwagi do projektu uchwały wraz z załącznikiem. Spotkanie zaplanowano na dzień 14.11.2024 r., na godzinę 10.00
4) ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Grajewo
Uwagi do projektu można składać w okresie: 04.11.2024 – 09.12.2024 r. w formie:
- papierowej, poprzez dostarczenie lub przesłanie pocztą wypełnionego i podpisanego formularza konsultacyjnego do Urzędu Gminy Grajewo, ul. Komunalna 6, 19-200 Grajewo
- elektronicznej poprzez:
- przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza konsultacyjnego na adres sekretariat@uggrajewo.pl
- wypełnienie elektronicznego formularza uwag https://ankieta.deltapartner.org.pl/grajewo_kr_formularz_
- wypełnienie elektronicznego formularza ankiety https://ankieta.deltapartner.org.pl/grajewo_kr_ankieta
- podczas otwartego spotkania konsultacyjnego, które odbędzie się w dniu 14.11.2024 r., o godzinie 10.00
- ustnej do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Grajewo, ul. Komunalna 6, 19-200 Grajewo
W przypadku dostarczenia formularza za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy Grajewo
Projekt konsultowanej uchwały oraz formularze konsultacyjne dostępne są:
- w Biuletynie Informacji Publicznej bip-uggrajewo.wrotapodlaskia.pl,
- na stronie internetowej samorzad.gov.pl/web/gmina-grajewo.pl,
- w siedzibie Urzędu Gminy Grajewo, w pok. nr 9
Niezwłocznie po zakończeniu konsultacji sporządzona zostanie informacja podsumowująca ich przebieg, zawierająca dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich, która zostanie opublikowana za pośrednictwem stron internetowych gminy.
WÓJT GMINY GRAJEWO
dr inż. Grzegorz Górski