Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo oraz remont SUW w m. Białaszewo


 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo oraz remont SUW w m. Białaszewo

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grajewo , ul. Komunalna 6, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 86 272 3000, faks 86 272 3000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrajewo

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo oraz remont SUW w m. Białaszewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo, w skład której wchodzi n/w zakres rzeczowy robót zgodnie z dokumentacja projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: * sieć rozdzielcza z PVC Danówek - roboty ziemne sieć fi 110 mm - roboty montażowe sieć fi 110 mm - 252m - roboty ziemne sieć fi 40 mm - roboty budowlano-montażowe fi 40 mm - 31m * sieć rozdzielcza z PVC Sojczyn Borowy - roboty ziemne - roboty montażowe sieć fi 110 mmm - 1033,5 m * sieć rozdzielcza z PVC Toczyłowo - roboty geodezyjne - roboty ziemne - roboty budowlano- montażowe sieć fi 110 mm - 2174 m - inne roboty * sieć rozdzielcza z PVC Modzelówka cz. II - roboty ziemne - roboty montażowe sieć fi 90 mm - 161,5 m * siec rozdzielcza z PVC Modzelówka cz. I - roboty ziemne - roboty budowlano- montażowe sieć fi 110 mm - 560 m Zadanie 2. Remont stacji wodociągowej w m. Białaszewo, w skład której wchodzi n/w zakres rzeczowy robót zgodnie z dokumentacja projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót: - roboty wstępne - mieszacz wodno-powietrzny - hydrofiltr - hydrofor - badanie + podłączenie sieci - zakup i podłączenie agregatu prądotwórczego samojezdnego o mocy 60 kVA.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.10.00-5, 45.23.24.30-5, 45.30.00.00-0, 45.25.21.26-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 26 000,00 zł - słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych - dla części zamówienia Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo 3 800,00 zł - słownie: trzy tysiące osiemset złotych - dla części zamówienia Remont SUW w m. Białaszewo. Wadium może być wnoszone w następujących formach 1) pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego BS Szczuczyn o/Grajewo nr: 42 8768 1013 1310 3105 2000 0020

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, dla zadania 1 - co najmniej dwóch zadań polegających na budowie sieci wodociągowej o minimalnej długości 4 km każda i wartości brutto minimum 250 000,00zł każda, dla zadania 2 - co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie stacji uzdatniania wody o wydajności 50 m3/h i wartości minimum 250 000,00zł, - z podaniem jego rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, a także załączeniem poświadczeń wystawionych przez podmioty na rzecz których wykonano zamówienie lub innych dokumentów jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający informuje, że Wykonawca, w miejsce poświadczeń o których mowa, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 luty 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww warunku.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. co najmniej jedną osobę - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami sanitarnymi, tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych (VI ust. 2 pkt 1 SIWZ) wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. Osoba z uprawnieniami musi posiadać min. 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót - dotyczy obu zadań. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w zakresie dysponowania osobą przedstawi wykaz zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez tę osobę zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Należy wykazać posiadanie na rachunku Wykonawcy środków finansowych w wysokości min. 300 000,00 zł dla zadania 1 i 200 000,00 zł dla zadania 2, lub należy załączyć oświadczenie z banku o zdolności kredytowej do wysokości min. 300 000,00 zł dla zadania 1 i 200 000,00 zł dla zadania 2. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze - zał. nr 1 do SIWZ. 2). Kosztorysy ofertowe robót budowlanych opracowane metodą kalkulacji szczegółowej, jako sumy iloczynów: ilości ustalonych jednostek przedmiarowych robót, jednostkowych nakładów rzeczowych i ich cen oraz doliczonych odpowiednio kosztów pośrednich, zakupu i zysku, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług(VAT), na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Każdy kosztorys musi zawierać tabelę elementów scalonych oraz zestawienia R, M i S. Dla zadania 1 odrębnie dla każdego obszaru,czyli 5 kosztorysów ofertowych, a dla zadania 2 - jeden kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na: a) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujący przepisami, b) zaistniałe warunki terenowe, geologiczne, archeologiczne, wodne - utrudniające wykonanie umowy, c) niezawinione przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót, d) wstrzymanie przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę) - termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, e) kolizje wykonywanej inwestycji z innymi inwestycjami, f) wstrzymanie robót z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego, g) opóźnienie w wykonaniu innych zadań prowadzonych przez zamawiającego w ramach tej samej inwestycji, które wstrzymują wykonanie przedmiotowego zadania, h) opóźnienia w uzyskaniu od organów administracji wymaganych aktów (decyzji, pozwoleń itp.), i) wystąpienie siły wyższej, 2. Zmniejszenie ilości zamówienia - wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 3. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowego, zmiany terminu kolejności wykonania poszczególnych zakresów rzeczowych. 4. Zmniejszenie wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia, lub ograniczenia czy zmniejszenia dofinansowania ze względu na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy. 5. Zmiana VAT lub stawek celnych. 6. Zmiana prawa mająca wpływ na termin lub zakres zamówienia. 7. Konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub nieprzewidzianych potwierdzonych przez Zamawiającego przy zachowaniu tych samych stawek kalkulacyjnych co w kosztorysach ofertowych. Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy: * zmiany w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę, * zmiany w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: - rezygnacji podwykonawcy, - zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców. * zmiany kluczowego personelu Zamawiającego i Wykonawcy z powodu: - śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy, kierowników robót lub inspektora nadzoru, - zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika budowy lub inspektora nadzoru, - zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla kierownika budowy, - zmiany dokumentacji ze względu na postęp technologiczny, - zmiany prawa mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia - zmian technicznych ze względu na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.grajewo.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grajewo, 19-200 Grajewo, ul. Komunalna 6. Koszt SIWZ w wersji papierowej- 250 zł + koszt przesyłki wg operatora..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Grajewo, ul. Komunalna 6, 19-200 Grajewo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt otrzymał pomoc finansową w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Grajewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * sieć rozdzielcza z PVC Danówek - roboty ziemne sieć fi 110 mm - roboty montażowe sieć fi 110 mm - 252m - roboty ziemne sieć fi 40 mm - roboty budowlano-montażowe fi 40 mm - 31m * sieć rozdzielcza z PVC Sojczyn Borowy - roboty ziemne - roboty montażowe sieć fi 110 mmm - 1033,5 m * sieć rozdzielcza z PVC Toczyłowo - roboty geodezyjne - roboty ziemne - roboty budowlano- montażowe sieć fi 110 mm - 2174 m - inne roboty * sieć rozdzielcza z PVC Modzelówka cz. II - roboty ziemne - roboty montażowe sieć fi 90 mm - 161,5 m * siec rozdzielcza z PVC Modzelówka cz. I - roboty ziemne - roboty budowlano- montażowe sieć fi 110 mm - 560 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Remont stacji wodociągowej w m. Białaszewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: - zgłoszenie do właściwego UDT prac remontowych - sporządzenie projektu określającego zakres naprawy urządzeń zatwierdzonego przez UDT - oczyszczenie, malowanie aeratora ciśnieniowego do napowietrzania uzdatnianej wody, - wymiana dysz napowietrzających w aeratorze, - wymiana odpowietrzników kulowych na odpowietrzniki pływakowe na aeratorze - wymiana sprężarki dostarczającej powietrze do aeratora ciśnieniowego, - wykonanie przeglądu i przygotowanie zbiornika sprężonego powietrza do rewizji, - oczyszczenie i malowanie powierzchni wewnętrznej filtra pospiesznego i zbiornika hydroforowego, - wymiana drenażu filtra pospiesznego, - montaż systemu rozprowadzającego powietrze do; - do płukania filtra pospiesznego, - do uzupełniania poduszki powietrznej w hydroforze - do procesu uzdatniania - montaż armatury odcinającej i kontrolno-pomiarowej ułatwiającej kontrolę procesów uzdatniania wody, - wymiana złoża filtracyjnego, - rozruch stacji po wykonaniu remontu. - uzyskanie decyzji UDT o dopuszczeniu do eksploatacji po wykonanym remoncie - zakup i podłączenie agregatu prądotwórczego samojezdnego o mocy 60 KVA Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w Dokumentacji zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Powyższy zakres ujęty został w następujących elementach: - roboty wstępne - mieszacz wodno-powietrzny - hydrofiltr - hydrofor - badanie + podłączenie sieci - zakup i podłączenie agregatu prądotwórczego samojezdnego o mocy 60 kVA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.30.00.00-0, 45.25.21.26-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Grajewo

Wytwarzający/odpowiadający: Rafał Jankowski

Wprowadzający: Rafał Jankowski

Data wprowadzenia: 2014-06-10

Data modyfikacji: 2014-06-10

Opublikował: Rafał Jankowski

Data publikacji: 2014-06-10